از هر شش ایتالیایی ، یک نفر از طب هومیوپاتی استفاده می نماید.

مترجم : دکتر جلال میرعبداله

این موضوع عنوان یکی از خبرهای خبرگزاری آنسای ایتالیا ansa.it میباشد ، که بر اساس بررسی های بخش تحقیقاتی موسسه doxopharma تهیه شده است . همچنین این مطالعه نشان میدهد که حدود بیست هزار پزشک  doctor در ایتالیا استفاده از طب هومیوپاتی و فراورده های دارویی آن را برای بیماران خود توصیه و تجویز مینمایند .
مجموعه داروسازی Omeoimprese که بزرگترین شرکت تولید کننده فرآورده های دارویی هومیوپاتی ایتالیا میباشد ، در سال ۲۰۱۵ با ۲٫۹ رشد نسبت به سال قبل از آن ، معادل ۹۲٫۶ میلیون یورو سود آوری از فروش فرآورده های دارویی طب هومیوپاتی داشته است .

۳۰۰ میلیون یورو ، گردش مالی سالانه

کل گردش مالی فروش داروهای طب هومیوپاتی در کشور ایتالیا سالانه حدود ۳۰۰ میلیون یورو میباشد که سومین بازار داروهای هومیوپاتی در اروپا می باشد . با این حال درآمد کلی در سال ۲۰۱۵ یک در صد کاهش را نشان میدهد .
جیووانی گورگا مدیر عامل شرکت Omeoimprese ابراز میدارد : تعداد ایتالیایی هایی که با محصولات ما آشنا هستند بالاست ، اما بحران اقتصادی که شرکت های بین المللی را تحت تاثیر قرار داده است ، بدون شک بر تجویز داروها که مردم باید هزینه آن را پرداخت کنند تاثیر ( منفی ) میگذارد .
برای مشاهده متن لاتین این خبر در خبرگزاری آسنا  اینجا کلیک کنید .

http://www.ansa.it/english/news/general_news/2016/02/23/one-in-six-italians-use-homeopathy_071cefbb-28c0-4cca-beb8-b56f688c88f4.html

مشاوره رایگان بوسیله تلگرام : jalalmir@

  1. برای آشنایی با مفهوم “طب کل نگر”  اینجا کلیک کنید .
  2. برای آشنایی با دانش داروسازی طب هومیوپاتی اینجا کلیک کنید .
  3. برای آنکه بدانید داروهای هومیوپاتی چطور بیماری را درمان میکنند اینجا کلیک کنید .
  4. چرا طب هومیوپاتی همچنان تحت پوشش بیمه اجباری کشور سوئیس قرار خواهد داشت ؟
  5. طب هومیوپاتی چگونه بیماری ها را درمان میکند ؟
  6. آیا طب هومیوپاتی در ایران یک روش درمانی قانونمند  است؟

(لطفا” توجه داشته باشید که درمان مشکلات در طب هومیوپاتی (HOLISTIC AND ALTERNATIVE MEDICINE)بوسیله مصرف داروهای این روش درمانی که پزشک برای مراجعه کنندگان تجویز میکند ، اتفاق می افتد .  طب هومیوپاتی کاملا” با  هیپنوتیزم و یا روان درمانی و روان کاوی ، انرژی درمانی و طب سنتی (ایرانی)(اسلامی) ، فرآدرمانی و طب گیاهی و … تفاوت عمیق دارد و نباید با یکدیگر اشتباه گرفته شوند.)