گزارش درمان موفق genital wart زگیل تناسلی طب هومیوپاتی

نویسنده و درمانگر : دکتر جلال میرعبداله

genital wart زگیل تناسلی

بیمار آقای ۳۵ ساله که به دلیل مشکلات تنفسی ( احساس تنگی نفس و قطع تنفس ) هنگام به خواب رفتن  و زگیل تناسلی مراجعه نموده بود.

با بررسی بیماری و مشکلات وی بوسیله روش ویژه ای که در  طب هومیوپاتی اجرا میشود ، منشاء بیماری وی  پیدا شد .

سپس برای وی یک داروی خوراکی که منشا گیاهی دارد و بوسیله داروسازی طب هومیوپاتی فرآوری میگردد ، تجویز گردید . پس از مصرف داروی مورد نظر ،

زگیلهای وی بعد از دو ماه ، به تدریج توسط سیستم ایمنی خود فرد برطرف شدند .

HPV

عامل بروز زگیل تناسلی ، ویروس پاپیلومای انسانی میباشد . این ویروس شامل خانواده بزرگی از ویروس ها میشود که از نظر کد ژنتیکی یا همان DNA  خود با هم متفاوت می باشند .

برخی از زیرگونه های این ویروس ، سرطان زا میباشند .

برخی از ویروسها شرایط میکروسکوپی پیش از سرطان را ایجاد میکنند و شانس ابتلا به  سرطان دهانه رحم ، آلت مردانه ، حلق و حنجره ، واژن ، دهان   ، مقعد و… را افزایش میدهند . اما بخش عمده آنها بی خطر بوده و تنها از نظر زیبایی باعث آزار و ناخرسندی میشوند .

گزارش موارد موفق درمان ویروس پاپیلوما(زگیل تناسلی) بوسیله طب هومیوپاتی
sub type یا زیرگونه های ویروس پاپیلوما و علائم بالینی آنها – طب هومیوپاتی HOMEOPATHY

 

در صورتی که سیستم ایمنی افراد در حالت سلامت بوده و توانایی آن به دلایل مختلف دچار کاهش نشده باشد ، عموما به راحتی به این ویروس دچار نشده و یا اگر دچار شوند ، سیستم ایمنی بعد از مدتی میتواند آنها را حذف نماید . ( گونه های سرطان زا تا حدی استثنا هستند )

genital wart زگیل تناسلی طب هومیوپاتی

بوسیله طب هومیوپاتی میتوان گونه هایی از ویروس را که به علت ضعف سیستم ایمنی ، در بدن ماندگار شده و یا رشد کرده اند و تنها از نظر زیبایی آزار دهنده هستند را به طور کامل درمان نمود . در حقیقت داروهای طب هومیوپاتی با تقویت سیستم ایمنی باعث میشوند خود بدن به از بین بردن ویروس و زگیلهای پوستی اقدام نماید .

در گونه هایی که در آزمایش PCR  دارای شانس بالا برای سرطان هستند نیز میتوان از طب هومیوپاتی در کنار سایر روشهای مانند واکسیناسیون استفاده نمود . زیر طب هومیوپاتی میتواند  در بلند مدت با تقویت سیستم ایمنی ، شانس ابتلا به سرطان دهانه رحم و یا پروستات را کاهش داده و حتی زگیلها نیز کاهش پیدا کنند .

برای زگیلهای سایر قسمتهای بدن مانند زگیل های سر و صورت ، پلک ، ناحیه مقعد ، دست و پا و… نیز میتوان به همین صورت از طب هومیوپاتی استفاده نمود .

طول مدت درمان

مدت زمان درمان زگیلها از فردی به فرد دیگر متغیر بوده و موفقیت درمان و زمان از بین رفتن زگیلها به عوامل متعددی بستگی دارد . مثلا اگر فردی چند بیماری دیگر جسمی و روحی در کنار این مشکل داشته باشد ، به زمان بیشتری برای درمان نیاز دارد . افرادی که روحیه و انرژی مطلوبی دارند و توان سیستم ایمنی آنها نسبتا بالاست ، به شکل موفقیت آمیز و سریعتری به درمان پاسخ میدهند .

هزینه درمان

داروهای طب هومیوپاتی همگی خوراکی بوده و مصرف آنها بسیار ساده است . این روش درمانی بسیار ارزان بوده و هزینه مختصری را به بیمار تحمیل میکند .

نکته مهم درمانی:

توصیه میشود افرادی که تمایل دارند برای درمان زگیل های خود از طب هومیوپاتی استفاده کنند ، از سایر روشهایی که تنها زگیل را به شکل ظاهری از بین میبرند ( مانند کوتر کردن ، فریز کردن ، جراحی و… ) خودداری نمایند .

  1. زیرا این زگیل ها تا زمانی که سیستم ایمنی نتوانسته است ویروس را از بدن حذف و یا عملکرد آن را مهار کند ، در بدن باقی خواهند بود و مجددا رشد خواهند کرد .
  2. پزشک هومیوپات با بررسی ویژگی های خاص زگیل مانند ، رنگ ، شکل ، بو ، ترشحات و… بهتر میتواند به  انتخاب داروی مناسب و دقیق برای از بین بردن زگیل مبادرت نماید و ویژگی های زگیل افراد در انتخاب داروها موثر است . ( مثلا اگر زگیل ها خارش یا ترشح داشته باشد و یا درد های سوزشی بیمار را آزار دهد داروهای متفاوتی از کسی که این ویژگی را نداشته باشد دریافت خواهد نمود )
  3. در صورتی که زگیل ها در هنگام مراجعه به پزشک هومیوپات توسط روشهای فوق حذف شده باشند ، هیچ معیاری برای آنکه خود بیمار و یا پزشک بتوانند بهبود زگیل ها و از بین رفتن آنها را مشاهده کنند وجود ندارد .
پیش از مراجعه :

به ۲ دلیل مهم ، بهتر است از زگیلها توسط موبایل خودتان عکس بگیرید و آن را به پزشک نشان دهید :

  1. در طب هومیوپاتی ، شکل ظاهری زگیل ، رنگ ، ترشحات و… آن در انتخاب داروی مناسب برای زگیل بسیار تاثیر دارد .
  2. روند درمان و تغییرات شکل و تعداد زگیلها برای خودتان و پزشک واضح تر خواهد بود .
نکته مهم بهداشتی :

درمان بوسیله طب هومیوپاتی جایگزین مراقبتهای بهداشتی و رعایت اصول اخلاقی و روابط جنسی نمیباشد و لازم است همه افراد این نکات را رعایت نمایند . همچنین طب هومیوپاتی جایگزین آزمایشها و مراقبتهای تشخیصی و غربالگری مانند آزمایش پاپ اسمیر و معاینات دوره ای برای خانم ها و آقایان نمیباشد . پس لازم است مراجعه به پزشک و انجام غربالگری ، آزمایشها و معاینات طبق موازین اعلام شده انجام گردد .

عکسهای پیش از درمان :
زگیل تناسلی genital wart و درمان طب هومیوپاتی homeopathy
توسط دکتر جلال میرعبداله
زگیل تناسلی و درمان طب هومیوپاتی homeopathy توسط دکتر جلال میرعبداله
زگیل تناسلی genital wart و درمان طب هومیوپاتی homeopathy توسط دکتر جلال میرعبداله
زگیل تناسلی و درمان طب هومیوپاتی homeopathy توسط دکتر جلال میرعبداله
زگیل تناسلی genital wart و درمان طب هومیوپاتی homeopathy توسط دکتر جلال میرعبداله

 

کاهش زگیل و عکسهای آن پس از ۲ ماه درمان :
زگیل تناسلی genital wart و درمان طب هومیوپاتی homeopathy . دکتر جلال میرعبداله
زگیل تناسلی genital wart و درمان طب هومیوپاتی homeopathy . دکتر جلال میرعبداله
زگیل تناسلی genital wart و درمان طب هومیوپاتی homeopathy . دکتر جلال میرعبداله
زگیل تناسلی genital wart و درمان طب هومیوپاتی homeopathy . دکتر جلال میرعبداله

برای آشنایی بیشتر با زگیل تناسلی  ( genital wart or genital conylomata ) و عامل آن ، ویروس پاپیلومای انسانی  (HUMAN PAPILLOMA VIRUS ) و اثر درمانی طب هومیوپاتی بر این ویروس اینجا کلیک کنید

برای آگاهی از اینکه داروهای طب هومیوپاتی چطور ساخته میشوند اینجا کلیک نمایید.

همچنین برای آگاهی از اقدامات لازم برای  شروع درمان بوسیله طب هومیوپاتی اینجا کلیک کنید .

 

مشاوره رایگان درشبکه Telegram تلگرام : jalalmir@
  1. چرا طب هومیوپاتی همچنان تحت پوشش بیمه اجباری کشور سوئیس قرار خواهد داشت ؟
  2. طب هومیوپاتی چگونه بیماری ها را درمان میکند ؟
  3. آیا طب هومیوپاتی در ایران یک روش درمانی قانونمند است؟
  4. بمب های نورانی سمی(لامپهای کم مصرف) را میشناسید؟

( درمان مشکلات در طب هومیوپاتی (HOLISTIC AND ALTERNATIVE MEDICINE)بوسیله مصرف داروهای این روش درمانی که پزشک برای مراجعه کنندگان تجویز میکند ، اتفاق می افتد .  طب هومیوپاتی کاملا” با  هیپنوتیزم و یا روان درمانی و روان کاوی ، انرژی درمانی و طب سنتی (ایرانی)(اسلامی) ، فرآدرمانی و طب گیاهی ، آیورودا ، کایروپرکتیک و … تفاوت عمیق دارد .)