زگیل دست ، انگشتان ،ناخن و درمان بوسیله طب هومیوپاتی

 

نویسنده دکتر جلال میرعبداله

مشاوره رایگان درمان زگیل دست، انگشت ناخن با طب هومیوپاتی

زگیل ها WARTS یک نوع رشد غیرعادی ناحیه اپیدرم EPIDERM پوست( ناحیه سطحی پوست ) ناشی از عفونت ویروسی هستند . این رشد غیرعادی عمدتا خوش خیم بوده و خطرناک نیست . البته در موارد خاصی میتواند با برخی سرطانها مرتبط باشد که عمده آنها سرطان دهانه رحم CERVIX است. برخی از گونه های این ویروس باعث زگیل ژنیتال یا همان زگیل تناسلی در مردان یا زنان میشود . (genital wart or genital conylomata ) . این ویروس میتواند زگیلهایی را در اطراف دستگاه تناسلی ، اطراف مقعد ، داخل واژن ، روی لابیا ها و دهانه رحم در زنان ایجاد کند .

همچنین در مردان میتواند روی همه قسمتهای آلت مردانه  (penis wart ) و تاج آلت ( glans wart )  ,  همچنین روی کیسه بیضه (scrotom wart  ) بروز نماید . طب هومیوپاتی در درمان زگیلهای تناسلی مردان و زنان نیز موثر است .

. ویروس پاپیلومای انسانی ( HUMAN PAPILLOMA VIRUS -HPV)که بیش از ۶۰ زیر مجموعه ( تیپ ) مختلف دارد بیشترین ارتباط را با این زگیل ها دارند و عمدتا خوش خیم و بی خطر هستند .

درمان زگیل انگشت و ناخن توسط طب هومیوپاتیHomeopathy -دکتر جلال میرعبداله-iranhomeopathymedicine.com
درمان زگیل انگشت و ناخن توسط طب هومیوپاتیHomeopathy -دکتر جلال میرعبداله

تفاوتهای افراد باعث بروز متفاوت زگیلها در بدن میشود . مثلا بروز آنها در افرادی که مشکلات سیستم ایمنی دارند بیشتر است و زگیلها ماندگار تر هستند. مکان زگیلها ، دردناک بودنشان ، خونریزی کردن ، التهاب و… از فردی تا فردی دیگر متغییر است . اغلب موارد این زگیلها در طی زمان خود به خود برطرف میشوند و نیاز به هیچ اقدام درمانی وجود ندارد .

زگیلهای زیر ناخن SUBUNGUAL WARTS  و زگیلهای دور ناخن  PERIUNGUAL WARTS عمدتا زگیلهای مقاومی هستند و به روشهای معمول پاسخ نمیدهند . این زگیلها پایه های بزرگی دارند که زیر پوست رشد کرده و گاه میتوانند دردناک باشند. از نظر زیبایی نیز بسیار مهم هستند و اکثر مبتلایان از مشاهده این زگیلها توسط دیگران رنج میبرند و تصور منفی نسبت به خود پیدا میکنند . زیرا دیگران دوست ندارند با آنها دست بدهند و ترس از سرایت ویروس سایه سنگینی بر روابط مبتلایان ایجاد میکند . همچنین به علت اینکه این ویروس ها در معرض تماس و ضربه و آسیب هستند ، باعث ناراحتی و مشکلات مضاعف میشوند. این زگیلها در کودکان و نوجوانان هم زیاد دیده میشودو باعث کاهش اعتماد به نفس و آزار آنها در مدرسه و رفت و آمد و بازی با دوستانشان میشود .

 

درمان زگیل ناخن و انگشت دست و پا توسط درمان طب هومیوپاتی Homeopathy-دکتر جلال میرعبداله - iranhomeopathymedicine
درمان زگیل ناخن و انگشت دست و پا توسط درمان طب هومیوپاتی Homeopathy-دکتر جلال میرعبداله

اگر این زگیلها گسترده بوده و از نظر زیبایی COSMETIC آزار دهنده باشد و یا دردناک بوده و یا با کمترین تماس خونریزی میکنند و… نیاز به درمان دارند . گاه این زگیلها علی رغم جراحی SURGERY ، فریز کردن CRYOTHERAPY، کوتریزاسیون CAUTERIZATION ( سوزاندن ) و… باز هم رشد میکنند و برطرف نمیشوند . ما برای درمان تمامی این زگیلها طب هومیوپاتی را به شما پیشنهاد میکنیم .

در طب هومیوپاتی درمان این ضایعات بر پایه مصرف داروهای خوراکی هومیوپاتی میباشد . مصرف دارو بسیار ساده بوده و عارضه خاصی ندارد . داروها عمدتا منشا طبیعی و گیاهی داشته و بدون ایجاد هرگونه درد و ناراحتی باعث برطرف شدن این مشکلات میشود .

داروی طب هومیوپاتی باعث متمرکز شدن و تقویت سیستم ایمنی ( گلبولهای سفید ) برای مبارزه با ویروس  میگردد .

به همین دلیل این روش یک درمان بی خطر و کارآمد است و خود بدن اقدام به درمان این مشکل مینماید . با این درمان  چیزی در بدن اعم از واکنشهای سیستم ایمنی و رشد سلولهای پوستی سرکوب نمیشود و سلولهای طبیعی آسیب نمیبینند . برای آگاهی از این که طب هومیوپاتی چگونه باعث درمان بیماری ها میشود اینجا کلیک کنید .

در این روش درمانی بر اساس محل بروز زگیل ، دردناک بودن ، خونریزی کردن ، شکل و رنگ زگیل و سایر ویژگی های زگیل در هر مراجعه کننده ، دارویی مخصوص در نظر گرفته میشود . زگیلهای گوناگون در بیماران ، داروهای متفاوتی را نیز طلب مینمایند و درمان همه افراد یکسان نخواهد بود .

برای آگاهی از اینکه داروهای طب هومیوپاتی چطور ساخته میشوند اینجا کلیک نمایید. همچنین برای آگاهی از اقدامات لازم برای  شروع درمان بوسیله طب هومیوپاتی اینجا کلیک کنید .

آیا میدانید طب هومیوپاتی از سال ۱۳۷۴ به عنوان یک روش درمانی مورد تایید وزارت یهداشت ، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است ؟

مشاوره رایگان درمان زگیل دست و انگشت در تلگرام : jalalmir@

  1. چرا طب هومیوپاتی همچنان تحت پوشش بیمه اجباری کشور سوئیس قرار خواهد داشت ؟
  2. طب هومیوپاتی چگونه بیماری ها را درمان میکند ؟
  3. آیا طب هومیوپاتی یک روش درمانی قانونمند است؟
  4. آیا ناباروری ناشی از مشکلات اسپرم با طب هومیوپاتی درمان میشود؟
  5. گزارش درمان موفق زگیل تناسلی بوسیله طب هومیوپاتی
  6. کولیک یا قولنج شیرخواران چیست ؟ درمان های آن در طب هومیوپاتی چگونه است ؟

  7. ترس از رابطه جنسی ، واژینیسموس و درمان آن بوسیله طب هومیوپاتی
  8. غم باد چیست ؟ آیا با طب هومیوپاتی قابل درمان است ؟

(لطفا” توجه داشته باشید که درمان مشکلات در طب هومیوپاتی (HOLISTIC AND ALTERNATIVE MEDICINE)بوسیله مصرف داروهای این روش درمانی که پزشک برای مراجعه کنندگان تجویز میکند ، اتفاق می افتد .  طب هومیوپاتی کاملا” با  هیپنوتیزم و یا روان درمانی و روان کاوی ، انرژی درمانی و طب سنتی (ایرانی)(اسلامی) ، فرآدرمانی و طب گیاهی ، آیورودا ، کایروپرکتیک و … تفاوت عمیق دارد و نباید با یکدیگر اشتباه گرفته شوند.)