هومیوپاتی- اهمیت درمان خانوادگی -دکتر جلال میرعبداله

مراجعه خانوادگی پزشک هومیوپاتی

به چند دلیل میخواهم توصیه کنم وقتی که میخواهید برای درمان با طب هومیوپاتی به پزشک مراجعه کنید . -اگر مقدور هست – با یکی از اعضای خانواده ، نزدیکان یا دوستان و یا خانوادگی مراجعه کنید.

دلیل اول مراجعه خانوادگی پزشک هومیوپاتی

👈  برخی بیماری ها جنبه ارثی یا خانوادگی دارد . با بررسی نزدیکان بیمار ، بهتر میشود داروی مناسب آن بیماری را در طب هومیوپاتی پیدا کرد.

دلیل دوم

👈دوم اینکه گاهی خود بیمار برخی از علائمش را فراموش کرده یا اصلا متوجه مشکلش نیست و اطرافیان میتوانند آن مشکل را به پزشک بگویند . (مثلا بیمار ولع به نمک داره ولی اصلا خودش به این مشکل آگاه نیست).

یک مثال :

خانم جوانی با شکایت کبد چرب  گرید ۲ ( تایید توسط سونو گرافی کبد )، بی حوصلی ، خستگی مزمن و دردهای شدید سیاتیک  هر دو طرف هنگام عادت ماهانه مراجعه مینماید .

در معاینات نکته خاصی ندارد .

مصاحبه و پرسشهای پزشک به نتیجه خاصی نمیرسد . زیرا بیمار حوصله پاسخ دادن ندارد و با پرسشها کلافه و عصبانی میشود . در مورد کودکی اش نیز چیزی به خاطر نمی آورد . میگوید از کودکی ام چیز خاصی یادم نیست !

اما خواهر بزرگتر او اطلاعات مهمی به پزشک میدهد . او میگوید : والدینم همیشه دعوا و کتک کاری داشتند ، هنگامی که خواهرم ۳ ساله بود طلاق گرفتند و ما با پدرم زندگی میکردیم . خواهرم در  ۹ سالگی بدون علت خاصی یرقان گرفت و دو هفته بستری شد . همیشه گوشه گیر و عصبی بوده و صبح ها حوصله هیچکس را ندارد … 

حرفهای خواهر بزرگتر مانند اکسیر حیات بود !

زیرا کمک کرد ریشه مشکلات بیمار که همانا عوارض ماندگار و بلند مدت جسمی و روحی ناشی از دعوا و طلاق والدین بوده است را پیدا کنیم  . و با داروی مخصوص طب هومیوپاتی که برای این نوع مشکلات تجویز میکنیم ، درمان شود .

درمان خانوادگی بوسیله طب هومیوپاتی homeopahty بسیار موثر است - دکتر جلال میرعبداله drmirabdollah.ir

homeopathy دکتر جلال میرعبداله – درمان مشکلات با بررسی علائم و بیماری های رایج در خانواده بوسیله طب هومیوپاتی

دلیل سوم

👈سوم اینکه درمان خانوادگی باعث میشود اعضای خانواده همدیگر را در روند درمان حمایت کنند . مثلا زمان مصرف دارو یا رعایت رژیم غذایی را به هم یادآوری کنند.

  1. چرا طب هومیوپاتی همچنان تحت پوشش بیمه اجباری کشور سوئیس قرار خواهد داشت ؟
  2. طب هومیوپاتی چگونه بیماری ها را درمان میکند ؟
  3. ترس از رابطه جنسی ، واژینیسموس و درمان آن بوسیله طب هومیوپاتی
  4. غم باد چیست ؟ آیا با طب هومیوپاتی قابل درمان است ؟
  5. مجله اینترنتی تخصصی طب هومیوپاتی ایران 
پرسشها و بیان دیدگاه 

( درمان مشکلات در طب هومیوپاتی (HOLISTIC AND ALTERNATIVE MEDICINE)بوسیله مصرف داروهای این روش درمانی که پزشک برای مراجعه کنندگان تجویز میکند ، اتفاق می افتد .  طب هومیوپاتی با  هیپنوتیزم و یا روان درمانی و روان کاوی ، انرژی درمانی و طب سنتی (ایرانی)(اسلامی) ، فرآدرمانی و طب گیاهی ، آیورودا ، کایروپرکتیک و … تفاوت عمیق دارد .)

“در صورتی که این نوشته برای شما آگاهی بخش بود ، لطفا آن را برای دیگران به اشتراک بگذارید .”

سایت اینترنتی : Drmirabdollah.ir
کانال تلگرام : telegram.me/Drmirabdollah
اینستاگرام: Dr.jalal.mirabdollah

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *